2010. február 14., vasárnap

Majdnem Valentin napi sárkány

Kicsit ambivalens viszonyban vagyok a "napokkal". Egyrészt nem igazán szeretem, hogy egy kinevezett napon kellene örülni a szerelemnek, ünnepelni a nőket, az anyákat, az apákat, gyerekeket; másrészt viszont hiszek abban, hogy bármilyen szépek is legyenek a hétköznapok, szükség van az ünnepekre, legyenek azok akár nagyok, akár kicsik vagy egész picik. Igen, szegény Szent Bálint nálam csak az utolsó körbe fér bele.

A sárkány születése nem is annyira a "naphoz" kapcsolódik, inkább szerencsés egybeesés: megleptem magam a Keresztszemes magazin e havi számával, amiben megtaláltam a mintát és eszembe jutott, hogy "de ugye majd csinálsz nekem is valamit?". Csináltam. Most lett kész. Na jó, tegnap.
A mintához képest teljesen mások a színek, mivel alapul a teával festett anyagom egy darabját használtam fel és ahhoz a barnás árnyalatok illettek. Ja, és valószínűleg a méret sem egyezik, mivel szégyenszemre fogalmam nincs, hogy az anyagom milyen "ct"-vel büszkélkedhet. Khmmm, sőt az sem egészen tiszta, hogy mi is az a "ct", illetve hogyan lehet megállapítani - látszik, hogy autodidakta módon tanulok hímezni :-)



A végeredmény a régi könyvek hangulatát idézi - legalábbis nekem - és a tulajdonosnak is tetszik. Szent Bálinthoz viszont vörösből alighanem jobban passzolt volna :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.