2010. február 9., kedd

Drágaszááááág

A kreatívkodás és a gyűjtögetés együtt jár. (Legalábbis nálam, de ahogy hallottam mások sincsenek ezzel másként.)
A gyűjtögetés néha sajnos rendkívül helyigényes, de van egy formája, ahol a lakás szabad négyzetmétereinek számától függetlenül élhetjük ki a vadász-szenvedélyünket. Éljen a mintagyűjtés!

Amióta keresztszemezésre adtam a fejem, rengeteg mintát begyűjtöttem részben újságokból, magazinokból, részben pedig a netről (szerény számításaim szerint úgy kb. 10 évig már nem okoz problémát, hogy mit is hímezzek...).

Nagyon sok oldalon jártam már, de mivel igen soknak a szerzői jogvédelem nem éppen erős oldala (nekem viszont egyik mániám), így most csak azokat ajánlom, ahonnan jogtisztán juthatunk gyönyörűséges mintákhoz:

http://www.free-cross-stitch-pattern.com - kezdőknek és haladóknak is
http://cross-stitchers-club.com - a letöltéshez itt regisztrálni kell, ennek fejében naponta ingyenesen kapunk egy mintát
http://amintkipattan.blogspot.com - Barbi mintái



Jelenleg ez cross-stitcher minta az egyik kedvencem. Elképzeltem nagy, falikép méretben, csak sajnos ötletem nincs, hogy lehet-e ezeket a mintákat nagyítani és ha igen, akkor mégis hogy. De, nem adom fel!

3 megjegyzés:

  1. Jó, hogy ezt leírtad. :) Én még mindig bizonytalan vagyok, hogy jól tettem-e régebben, amikor netről lementett, ezer helyen fellelhető mintákat tettem fel a saját oldalamra. (Nem sokat.) Azt hiszem, nem. :( Viszont sokan örültek nekik, tehát talán mégis.... :) Á, már mindegy is...

    VálaszTörlés
  2. No igen, néha elég nehéz eldönteni, hogy most széna-e vagy szalma.
    Viszont találtam olyan oldalakat, ahol egy az egyben újságokból fotózott minták szerepeltek. Azért lenne rá egy fogadásom, hogy azt nem engedélyeztették előtte :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm a reklámot! :D Jó hímzést! :D

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.