2011. március 1., kedd

Oscar, Mr. Darcy és egy giveaway :-)

Bár a rajongós, fan-clubos korszakomat már egy ideje magam mögött hagytam, de be kell vallanom nagyon örültem Colin Firth Oscar díjának. A király beszédét ugyan még nem láttam, de némileg elfogultan látatlanban is megelőlegezem neki, hogy biztosan megérdemelte. No igen, Mr. Darcy anno az én szívembe is igencsak belopta magát :-). És hogy vagyunk így még egy páran, arra jó példa Michelle, aki giveaway hirdetésével ünnepli a nagy eseményt (na jó, csak részben az Oscar miatti a játék, de akkor is imádnivaló ötlet :-).

És az egyik kedvenc jelenetem a Büszkeség és balítéletből:



Most komolyan, hogy lehet erre nemet mondani :-D?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.