2011. március 20., vasárnap

Karácsonyi tündér

Miután némi havas esővel ismét - már nem is számolom hányadszor az idén - beköszöntött a tél, előkerült a februárban félbe maradt karácsonyi angyalkám, és ezúttal sikerült be is fejeznem. Na jó, legalábbis a hímzős részét :-).

A mintát Dominique oldalán találtam még tavaly, egyből megtetszett a égnek álló hajú vidám kis tündér. Hogy miért kapcsoltam a karácsonyhoz azt meg nem tudnám mondani, de mivel az jutott róla eszembe, kineveztem karácsonyi mintának - éljen az alkotói szabadság :-).



Lilang által festett anyagra készült két szálon három szállal. Rengeteg fonalat elfogyasztott és sajnos még így sem lett olyan szép tömött a hímzés, ahogy azt igazán szeretem (pedig elvileg a három szálnak ehhez a szálsűrűséghez bőven elégnek kellett volna lennie). Mindig rájövök, hogy ezért (is) a szívem csücskei a mini hímzések. Viszont most a cél egy relatíve nagy minta volt, ugyanis egy párnához szántam a leányzót (pontosabban kettőhöz, csak a másikra tükrözve került volna a minta). Most viszont elbizonytalanodtam, hogy tényleg szeretném-e, úgyhogy alszom még rá egy párat...

4 megjegyzés:

  1. Kedves Kála!

    Köszönöm a jó szót :)

    és köszönöm, hogy annyi kezdeményezésben , közös hímzésben részt vettél velem , hogy annyiszor megörvendeztettél egy-egy kihímzett mintámmal:))
    szeretettel küldök én is Neked egy jó szót :))

    VálaszTörlés
  2. Szia Kála!

    Nem tudom eddig miért nem követtelek, pedig többször jártam már Nálad...
    Köszönöm a kedves szavakat és fogadj el tőlem egy jó szót:)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  3. Szia:)
    Kis késéssel bár, de ideértem Hozzád!
    Szorgalmas, ügyes, igazi alkotó lélek vagy. Mindenképpen megérdemelsz (nem csak) egy jó szót:

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kedvesek vagytok, köszönöm! :-)

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.