2010. március 16., kedd

Helyzetjelentés

Így áll a mandala, ami egyben azt is jelenti, hogy sajnos nem sikerült befejeznem az előre eltervezett időre. Okulásnak jó volt:
1. hihetetlen rossz az időérzékem hímzés ügyben, úgyhogy a jövőben azt hiszem a "szerintem ennyi idő kell*2" képletet fogom alkalmazni;
2. hasonlóan gyászosan saccolom meg a szükséges fonalmennyiséget is (eddig négyszer voltam vásárolni és csak azért nem megyek többször, mert az utolsó alkalommal annyit vettem, hogy bontatlan motringom is maradt);
3. a kör alakú mintánál piszkosul kell figyelni arra, hogy a keresztszemek valóban egy irányba dőljenek és a számolás is nagyon vicces (nem számoltam hányszor bontottam vissza kisebb-nagyobb részeket).



Gondolom látszik, hogy a mandalán jelenleg nincs egy öltésnyi kontúr sem. Volt. Nem tetszett. Visszabontottam. A megadott kontúrszín annyira durván kilógott a mintából, hogy majdhogynem rossz volt ránézni. El nem tudom képzelni mi lehet a gond. Egyedül a színkonvertálásra tudok gondolni (Madeira fonal volt megadva én Anchorral hímeztem). Szóval most agyalok, hogy mi legyen. Ha a többi részről nem is, de a sárga lótuszvirágokból azért hiányzik a kontúr, úgyhogy alighanem megpróbálom egy kevésbé sötét színnel. Mindenesetre amíg befejezem a külső keretet, még van idő kitalálni mi legyen :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.