2010. március 20., szombat

Csodacsomagom

Amióta elkezdtem hímezgetni, azóta nézegettem erősen vágyakozva (hétköznapiasabban: nyálcsorgatva) a szebbnél szebb Zweigart és más "komolyabb" vásznakat, de nem tudtam rászánni magam a beruházásra. Aztán felfedeztem, hogy nem csak a kézimunka boltokban , hanem a teszveszen is beszerezhetőek, ráadásul tök jó áron. Szóval végül csak nem tudtam ellenállni a kísértésnek :-)

Így hozott össze a jó sorsom judd25-el, vagyis Jucussal akinek köszönhetően most gyönyörködhetek a szebbnél szebb vásznaimban: halványsárga, sárga, natúr, bézs, halványlila, galambszürke 18 ct-től 28 ct-ig. Szépségesek! Nagyon örülök nekik és már alig várom, hogy hímezhessek rájuk! Ráadásul sikerült egy plasztik kanavára is szert tennem, ami már régóta izgatja a fantáziámat; ééééés elszántam magam és beszereztem a totemoszlopos magasságmérőhöz szükséges fonalakat is. Remélem még azelőtt elkészül, hogy ZZ kinőné :-)! Jucus pedig volt olyan kedves és meglepiket is bekészített a csomagba, úgyhogy fülig ért a szám amikor bontogattam! Köszönöm még egyszer!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.