2012. december 2., vasárnap

Adventi naptár 2012

Az ide naptár készítés már hónapokkal december előtt megkezdődött, amikor megláttam akciósan ezt a Paper Art házikót. Megrendeltem, megérkezett, elrejtettem jó alaposan :-). Több elképzelésem is volt arra, hogy hogyan szeretném díszíteni, de gyakorlatilag egyik sem hasonlított arra, amilyen a végeredmény lett.

Először a házat és a fiókok felét lefestettem fehér akril festékkel, a fiókok másik fele pedig piros színt kapott. A ház tetejére szabtam egy piros tetőt, majd alaposan behavaztam egy darab vlies segítségével. A téli mindenfélék között találtam pici fa figurákat, ezek közül került egy pár a fiókokra, a többire pedig lyukasztgattam csillagokat, hópelyheket csillivilli irizáló papírból. Ez utóbbira egyébként roppant büszke vagyok, ugyanis az történt, hogy elballagtam a helyi papírboltba glitteres papírért, majd szembesültem az árával (610Ft/A4-es darab). Ez egy picit visszavetette azt az ötletemet, hogy veszek pár (!) színben és majd abból vagdosok-lyukasztok. Bánatomban benéztem az 1 eurós boltba. Ahol egyből jobb kedvem lett, mert az egyik polc tetején mindenféle buli kalapok álldogáltak, csodás irizáló papírból arany-ezüst-piros színekben 6 db/290 Ft áron :-). Minden színből hoztam kettőt, egyet-egyet szétszedtem (nem volt nagy munka, mert még ragasztva sem voltak) és nekiálltam lyukasztani. Nyilván nem olyan mint a glitteres papír, de csillog és villog és nekem tetszik :-). A fiókok elkészülte után a piros sapiból vágtam még ki egy nagy "Z" betűt, és stratégiai fontosságú helyre biggyesztettem:


Ezután már csak meg kellett tölteni a fiókokat - került bele mindenféle finomság, Lego és Duplo figurák, matricák - és el is készült az idei adventi naptárunk :-).


Bár a fiókokat beszámoztam, de ZZ már kijelentette, hogy ő fog választani minden nap (saját elképzelése szerint egyet délelőtt és egyet délután, de erről még lebeszéljük :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.