2012. december 30., vasárnap

Mr. & Mrs. & forró csoki

Barátaink nyári házasságkötését követően találtam ki, hogy az idei karácsonyi csomagjukba a mindenféle enni-innivalók mellé ezek a bögrék is oda kerüljenek. Egyszerű Ikeás bögréket és porcelán filcet használtam. Jókat mosolyogtam a filceken virító "Perfect for Kids" feliraton, de tény, hogy egészen jól boldogultam a használatával, úgyhogy alighanem gyerekeknek is jó. Száradás után kellett kiégetni a sütőben (két adag mézes süti közé pont befért) most elvileg mosogatógép álló - de ezt már majd az új gazdáik tesztelik :-).


A bögrék mellé kerültek forró csoki pálcikák is. Olvasztott ét- és tejcsokit öntöttem jégkocka formákba (csillag, szív, lóhere), beléjük nyomtam egy-egy kis fa pálcikát, jobbról-balról kitámasztottam, hogy ne ferdüljenek semerre, majd gyorsan megdermesztettem (mázli, hogy nagyon hideg volt, a párkányon percek alatt elkészültek :-). Érdekes volt, hogy a szilikon és a merev falú jégkocka formák közül sokkal szebb lett, ami az utóbbiban készült, pedig látatlanban a szilikont szavaztam volna meg győztesnek.
Itthon is maradt pár csoki pálcika. Egy pohár forró tejben elkevergetve, mellé némi kekszet rágcsálva nekem nagyon bejött.
A forró csoki télen roppant szükséges dolog :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.