2012. szeptember 14., péntek

Őszi dekor itt és ott I.

No kérem, kétség se fér hozzá: tényleg itt az ősz (errefelé legalábbis mindenkin megjelent a meleg ruha-kabát kiegészítve esőkabáttal/esernyővel - azért remélem a nap egyszer majd csak kisüt és jön az általam annyira szeretett vénasszonyok nyara).
Így aztán megkaptam a végső lökést is a nyári dekorációk lecserélésére:  a faliújságra felkerültek a filcből kivágott levelek; a konyha ablakának sarkába a tavaly még a gyerekszoba ajtaján himbálózó varjak reppentek és fájó szívvel elbúcsúztam Görögországtól is.

Ez utóbbi helyére a tavaly "némi" időbeli csúszással befejezett hímzett makkocska került. Végső formába öntéséhez elővettem egy hiper akciósan beszerzett fa keretet - Levendulalánynak ezúton is köszönöm a figyelemfelhívást - és egy csavarhúzót. Igen, csavarhúzót, mert a keretet eredetileg fekvő képhez szánták, nekem viszont álló verzióra volt szükségem. Így leszereltem az akasztókat, egyiket eltettem, "jól jöhet ez még" alapon, a másikat pedig felragasztottam a keret rövidebb oldalára. Jöhetett a festés. Matt barna akril festéket választottam (nagyon szeretem ebben a festékben, hogy gyorsan szárad és a matt verziója is szép, egyenletes fedést ad), szerintem passzol a makkocskához :-). 
Amíg száradt a keret  elővettem a kincses dobozomat és válogattam egy kicsit. Még nyáron tettem szert a két kis tököcskére és almára (mit tehet az ember lánya, ha egyszer akkor akciós...), amiket most ragasztópisztollyal rögzítettem a keretre. Méretre vágtam a hímzést - Mankának ezúton is köszönöm a mintát - és el is készültem. 


Szeretek ránézni :-).

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett!!! (én is vettem ilyen keretet, de még nem tudom mire fogom használni, ez a barna verzió nagyon tetszik!!)

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.