2011. január 31., hétfő

Játék hegyek

Leki blogja egy éves lett, olyan hihetetlen, hogy még csak ennyi! Mindenesetre aki szépet akar nyerni, jöjjön játszani :-).

Latinka blogján ezt a szép tavaszi - és nem utolsó sorban kék-fehér :-) - bannert lehet nyerni (csak siessetek, én is majdnem lemaradtam).


Mónika (vassfecske) oldalán imádnivaló bagolypárnáért lehet drukkolni magunknak.

Ha lenne két fényképezőgép a családban, akkor jönnék mutogatni is, viszont mivel nincs, így hét vége felére kérnék jó időt fotózáshoz az arra illetékestől. Előre is köszönöm :-).

2 megjegyzés:

  1. A kérdésedre itt válaszolok: ragasztóstiftet használtam :), egyáltalán nem ütött át , pedig nem sajnáltam tőle és sikerült jól rögzítenem vele mindent :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Nem is gondoltam volna, hogy az is ilyen szépen megfogja :-).

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.