2011. január 22., szombat

Párkereső

Bár a lakásunknak már nincs olyan pontja - khm, a WC-t is ideértve - ahol ne botlanánk random gyerekjátékokba, azért néha rám jön, hogy valamit feltétlenül alkotni kéne ZZ-nek.

Mostanában nagyon szereti a kirakókat, puzzlekat és párkeresőket. Az utóbbiból találtam ki egy "Keresd meg a párját és mondunk róla egy verset" típusút. Durván két estét töltöttem az interneten lógva, képek és mondókák után kutatva. Előbbit egy a Gyereketetőn talált link segítségével oldottam meg (ha valaki esetleg szintén alkotásra adná a fejét, nagyon javaslom, hogy először nézze végig alaposan az ábrákat - nekem elég erősen szelektálnom kellett, mivel ZZ-nél elég sok ábrázolás kiüti még a biztosítékot ld. ijesztő, morcos, durva rajzok stb., meg persze olyan is volt ami nekem nem tetszett). Verseket állatonként - merthogy állatos párkereső lett végül - keresgéltem. Igyekeztem általunk még nem ismert darabokat találni (hála az égnek nem ment könnyen :-). Sajnos a polipról nem sikerült semmi értékelhetőt találnom, úgyhogy ha esetleg van valakinél ilyen mondóka talomban, azért nagyon hálás lennék!

Aztán nyomtattam, vágtam, helyezgettem, "laminálóztam" ahogy ZZ mondja és ez lett belőle:

a kis kártyák:

és a verses nagy lapok:

A kicsi lapkák hátára gyurmaragasztó került, így ráragaszthatóak a párjukra - ami reményeim szerint alkalmas lesz a jelenleg tomboló matrica mánia némi csökkentésére is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.