2011. február 5., szombat

Karácsony Fergeteg havában

Jelentem a fényképezőgép - és használója - épségben megérkezett, úgyhogy gyorsan törlesztem is a tartozásom:

Még decemberben végén csatlakoztam a Manka kezdeményezésére létrejött Karácsony bloghoz. Gondoltam ez kell nekem, hogy el tudjam kerülni a tavalyi év végéhez hasonló időhiányos állapotot. Aztán valahogy úgy alakult, hogy január utolsó hetéig tűt alig vettem a kezembe... Node, innen szép nyerni :-)!

Aztán a kezembe akadt a Zweigart egyik karácsonyi mintafüzetkéje. Abban találtam rá két kis mintára, amit gyorsan ki is hímeztem. Készült még egy gömböcske is: a Mon Ami Pierre - Noel2009 mintáról emeltem ki a legkisebb díszt. A tervek szerint filc keretes lógatni való díszekké válnak - amint kapok megfelelő anyagot hozzájuk.


Mindezek készültek Lilang festette anyagokra Anchor és egy nevét vesztett fonal felhasználásával, három szállal Fergeteg - Januárius, Boldogasszony vagy mostanság egyszerűen csak Január :-) - havában.

3 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon helyesek! És a blogod is tetszik úgy egyáltalán...

    VálaszTörlés
  2. ...olyannyira, hogy "díjaztam" is, nézz be hozzám!
    Erika
    http://szabomuvek.blogspot.com/

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.