2010. január 28., csütörtök

Töki pompos

Talán egy vásáron találkoztam először már jó pár éve a töki pompossal. Jófajta krumplis kenyértészta, tejföl, fokhagyma, sok szalonna és lilahagyma, kemencében kisütve... Szerelem első kóstolásra :-)

El nem tudom képzelni, hogy eddig miért nem sütöttem itthon, de tegnap eljött a nagy nap! Kemencém ugyan nincs, így maradt a sütő, de ez semmit nem rontott a végeredményen. Az eredeti recepthez képest - amit ismét Limarának köszönhetek - két apróságon változtattam: egyrészt sima helyett füstölt sajttal készítettem, másrészt fokhagyma rajongóként az 1 gramm fokhagyma helyett két gerezdet használtam.
A maradék tejfölös, fokhagymás, füstölt sajtos mártást a kész pompos mellé tálaltam, egy csepp nem maradt belőle!

A délutáni, esti sütésekkel csak egy gond van: mire kész leszek semmi fény nincs a fényképezéshez, másnapra viszont amikor fény lenne már nincs mit megörökíteni. Vagy ennek inkább örüljek?

1 megjegyzés:

  1. Hát ez igazán ínycsiklandó lehetett!
    A kő bedrótozását kérdezted. Küldj egy emilt, mert én nem találtam nálad.
    salgo999@citromail.hu

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.