2012. augusztus 8., szerda

Legós doboz házilag

Amióta betört a LEGO az életünkbe, egyre nagyobb és nagyobb helyet követel magának. Minden értelemben :-). Tárolódobozainknak lassacskán se szeri se száma, mégis belebotlok olykor egy-egy kósza darabba (jellemzően éjjel/hajnalban a sötétben, bősz indiántáncot járva), amit valahova el kell tenni ugyebár...
Néhány hónapja nagyon sok híradásban szerepelt, hogy megszigorították a közúti ellenőrzéseket, különös tekintettel az egészségügyi ládákra. Akkor mi is ellenőriztük a saját dobozunkat, ami naná, hogy már rég lejárt. Kiürítettem, de nem volt szívem kidobni, úgyhogy most ebből (sőt ezekből, mert találtam még egy kallódó ősrégi dobozt) készültek a legújabb tárolóink.
Először is a dobozok tetejét lefújtam fehér akril festékkel. Amíg száradt, fogtam egy itthon több példányban előforduló Lego katalógust (játékboltokban szóróanyagként fellelhető) és kivágtam belőle néhány szimpatikus képet. Ezeket dekupázs ragasztóval felpakoltam az első versenyző tetejére, végül lelakkoztam, hogy strapabíróbb legyen. A másodikra már ZZ válogatta a képeket :-)

 

No igen, a dombornyomott eredeti felirat azért nem tűnt el nyomtalanul :-)

 
 
Egyikbe az emberkék költöztek, másikba a mindenféle jószágok. (És úgy érzem, lassan eljön az ideje, hogy - teljesen önzetlenül - leellenőrizzük a családban előforduló többi elsősegély dobozt is :-).

6 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó ötlet! És a színe is legós lett! Az új tulajdonosa biztosan szívesen használja!
    Én a játékbabaruha varráshoz használt rengeteg apró kelléket tervezem beleköltöztetni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az új tulajdonos szívesen használná, de amint készen lett, bejelentkezett érte egy még újabb tulajdonos :)

      Törlés
    2. Hát akkor körbe kell kérdezni az autóval rendelkező ismerősöket, lejárt-e az eü. dobozuk, és ha igen akkor el kell kérni... :))

      Törlés
    3. Na igen, én is erre jutottam :-D

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :)
    Én a napokban láttam ezt: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=P4yOOgI4J1Yű

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, tényleg jó ez is - de nálunk alighanem világháború törne ki, ha így merészelnénk tárolni a kockákat :-D

      Törlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.