2012. július 12., csütörtök

Nyári dekor

Bár az erkélyünkön a folyton termő eper még ellát minket egy- egy kis tálka gyümölccsel, azért már nagyon itt volt az ideje, hogy az ajtódíszünk helyére valami más kerüljön. Ennek örömére a hét végi 40 fokban előpakoltam néhány "valamire csak jó lesz" apróságot és nekiláttam.

Egy rendkívül jóárasított - ezúton is köszönöm a figyelemfelhívást Levendulalánynak - fonott alapra ragasztópisztollyal hajtogattam egy érdemei elismerése mellett kiselejtezett esernyő anyagából hullámszerűségeket. Aztán a ZZ-vel közösen még tavaly gyűjtögetett diókból kiválogattam párat - "anya, szerintem a többi is jó lenne hajónak" -, kettészedtem, kibeleztem és lefestegettem őket fehér akrillal. (A 40 fok előnye, hogy kb. 2 perc alatt meg is száradtak.) Közben fogpiszkáló és némi műanyag lap segítségével vitorlát és zászlót fabrikáltam. Még egy kis ragasztás és el is készültek a hajócskák. ZZ aktív segédletével - "oda még tegyünk egyet" - felkerültek a tóra, és még egy sirályt is sikerült keríteni föléjük :-).

És ha nyár, akkor - nekem - Görögország! Az olajfák, virágzó leanderek, frappé, mézes joghurt, a hegyek, a tenger és főleg: a nyugalom (bár nem tudom, a mai elég zűrzavaros időkben ebből mennyi maradt). Szóval, csupa olyan dolog, amire nagyon jó emlékezni :-). Ennek jegyében készült ez a lógóka:


Lyukasztottam kedvenc XXL-es formámmal néhány szívet egy néhány éve emlékbe eltett katalógus borítójából (igen, tényleg eltettem), felragasztottam őket egy vastagabb sötétkék filc anyagra, tettem melléjük egy csíkot egy ugyancsak emlékbe eltett souveniros zacsiból (tudom, ez már a vég :-D ), végül kapott egy akasztót (kéket, naná) és most ahányszor ránézek, tök jó nekem :-). Ha van kedvetek, hallgassatok egy kis zenét is!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a bejegyzéseid, jó ötleteket találtam nálad. Ezért is gondoltam, hogy szeretnék neked továbbadni egy díjat! Légyszi, "vedd át" nálam! Sok szeretettel adom...
    További szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm itt is :-)!

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.