2011. szeptember 19., hétfő

Picuri

Megint egy kulcstartó készült, ezúttal egy névnapra. Naná, hogy miniben. (Nem is tudom, van-e olyan minta ami elférne benne "hagyományos" méretben :-).
Mintának Barbi rózsáját választottam, úgyhogy egyúttal ez lett a nevezésem is a játékára. Két, kézzel festett színátmenetes Lilang fonallal; 28 ct antikolt Zweigart vásznon; egy szálon, egy szállal. Nagyon szerettem hímezni - mondjuk ez nem akadályozott meg benne, hogy egy helyen elszámoljam magam, de ezt ezúttal hajlamos vagyok annak a rovására írni, hogy képernyőn néztem a mintát hímzés közben...

Hátoldalára is rózsa került: egy romantikus patchwork anyag pici darabkáját használtam fel (a dolog szépséghibája, hogy ehhez az anyag közepéig be kellett vágnom, de annyira jól passzolt oda, hogy nem tudtam szabadulni tőle :-).

Ezt pedig csak úgy, mert ma reggel hallottam (igaz, akkor nem akusztikusan) és valahogy jól esett:


3 megjegyzés:

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.