2010. november 19., péntek

Napraforgós kulcstartó

Nagyon sokat válogattam a minták között amíg végre megtaláltam azt aminek:
1. jó volt a mérete,
2. tetszett a mintája,
3. úgy gondoltam, hogy annak is tetszeni fog akinek szántam. (A minta lelőhelye itt található.)
Ez lett belőle:

28 ct-s Zweigart Antik White anyagon, Anchor fonalakkal, egy szálon-egy szállal, szívvel-lélekkel :-)
Ééééés, új felfedezés: ebbe a kulcstartóba belefér két hímzés, azaz mindkét oldalán lehet minta (ha ez rajtam kívül mindenkinek nyilvánvaló volt eddig is, akkor vegyük úgy, hogy nem szóltam :-) . Ennek a másik felére egy monogram került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.