2010. november 6., szombat

Minta szerelem

Mármint egy újabb minta amibe beleszerelmesedtem. A http://cross-stitchers-club.com oldalon már jó rég regisztráltam, de eddig csak a napi free minták közül mentegettem el ínséges időkre ami tetszett.
Ezt a fácskát viszont az új tervezésű minták között találtam és elsőre annyira megtetszett, hogy képes voltam alig látható mennyiségű pontjaim nagy részét is rákölteni. Mi ez, ha nem szerelem :-) ?!



Persze ha már karácsonyi minta, nem tudtam ellenállni: ez is selyemmel készült. Egészen pontosan 18 ct halványszürke Aidán, sötétbordó fonal két szálával.
Nagyon mutatós! Most regélhetnék, hogy élőben mennyivel szebb és csillogós és ünnepi, és stb., de leírni úgysem lehet, úgyhogy - mivel reggel épp besütött a nap - megpróbáltam lefotózni. Hát, a legjobb kép ilyen lett:

Szóval a korábbi megállapításom tartom továbbra is: fényképen egyszerűen nem lehet visszaadni a látványt. De higgyétek el: érdemes dolgozni vele :-)!

2 megjegyzés:

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.