2010. július 2., péntek

Véletlenek

Pár hete sikerült beszereznem egy nagyobb gyűjtemény Keresztszemes Magazint és Foltvarázs újságokat. Előbbieket nagyjából már sikerült átnéznem, de a Foltvarázsba csak bele-bele lapozgattam párszor. Úgy mint ma ebéd után.
Válogatás közben megakadt a szemem a 2005. márciusi szám címlapján lévő citromfán. Nagyon szeretem ezeket a mediterrán stílusú mintákat, reményeim szerint ha egyszer elkészül álmaim konyhája lesz helyük benne :-)



Nézegettem a mintát egy darabig és valahogy nagyon ismerősnek tűnt... Aztán fogtam magam, kisétáltam a konyhába és leemeltem a polcról ezt a dobozt.



Évekkel ezelőtt vettem még a DM-ben - khm, csak és kizárólag a mintája miatt, használatban azóta sem volt - amikor végre kirakták a leárazásra ítélt termékek közé :-)


A két minta az alkalmazott technikák miatti eltérést és a Foltvarázsos minta magyar feliratát leszámítva tökéletesen azonos. Z-vel megtárgyaltuk, hogy mennyi esélye volt annak, hogy a két citromfa ennyi év múlva nálunk találkozzon... Akkor ez most égi jel, hogy ezt a fácskát mindenképpen kihímezzem?! :-D



P.S.
A Keresztszemes Magazin néhány számát sikerült megdupláznom - a Cserebere blogra is felraktam - úgyhogy ha valakit érdekelne cserére, ne kíméljen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.