2010. május 22., szombat

Amikor pakolok...

...akkor szoktam olyan "kincseket" találni, mint ez :-). Télen hirtelen lett nagyon hideg a lakásunk, úgyhogy azonnal (sőt, leginkább tegnapra) ZZ-nek szüksége lett egy meleg, bundás cipőcskére. Sajnos az egyetlen beszerezhető példányon egy ritka randa (és szerintem ijesztő) pufi rózsaszín nyuszi díszelgett. Úgyhogy operáltam: óvatosan lebontottam a rémséget, majd a keletkezett lukat egy másik nyuszival tüntettem el.





(A Fércnyuszihoz való hasonlatosság nem kifejezetten a véletlen műve, ugyanis Jutka teremtményét használtam mintának :-).)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.