2013. március 30., szombat

Elkészültek :-)



Nem egy szokványos húsvét lesz az idei: hókupacok, napok óta szakadó eső, szürkeség... Hol itt a tavasz?!
Mindenesetre ZZ mindezektől cseppet sem zavartatva, nagy lelkesedéssel készül élete első locsolkodására a következő versikékkel:

Tündérország rózsái közt gyöngyharmatot szedtem, 
akit azzal meglocsolok, megáldja az Isten. 
Az illatos rózsavíztől megnőnek a lányok, 
zsebeimbe beleférnek a piros tojások.

***
Harangoznak húsvétra,
leszakadt a tyúklétra.
Kezdődik a locsolás,
nekem is jár egy tojás!

***
Rózsafának tövéből rózsavizet hoztam, 
az lesz ma a legszebb kislány, akit meglocsoltam. 
Drága kislány gyöngyvirágom, ma van húsvét napja, 
meglocsollak, mosolyogjál, mint egy piros rózsa!

Szerintem sikere lesz :-).

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek lettek a tojások! ZZ-nek garantált a siker. :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a tojások!
    ZZ biztosan sokat összegyűjtött :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteget :-) Nagyon élvezte a locsolkodást!

      Törlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.