2013. március 9., szombat

Piros és pöttyös

De most nem partvis :-). Közeleg a húsvét, így amikor szembe jött velem egy csodás piros-pöttyös krepp papír, nem volt kérdés: tudtam, hogy ebből biza húsvéti dekor lesz. 
Még tavaly kaptam egyik kolleganőmtől húsvét után két kiürült csokis dobozt "hátha tudod még használni" felkiáltással. Ezek közül vettem elő az egyiket, egy bizonyos nyúl alakú, műanyag fedeleset, plusz hozzá a dekupázs ragasztót. Kikenegettem a dobozt, igyekeztem belesimítani a papírt, belülről ismét átkentem és ennyi is volt, elkészült a nagy mű :-)


Rémségesen nehezen fényképezhető, cserében viszont takarítható :-)


Kapott egy csini piros masnit, és egy katica sem bírt ellenállni a pöttyök csábításának! Nem kifejezetten hétköznapi jószág lett, de imádom :-).

1 megjegyzés:

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.