2011. június 30., csütörtök

Vintage vagy mi :-)

Amikor elkezdtem kihímezni ezt a "Damask" elnevezésű kis De Selby mintát, még nem gondoltam, hogy ebből készül majd el életem első "vintage" jellegű alkotása :-).
Lilang egyik kézzel festett anyagát használtam, párosítva Anchor 1029-es fonallal (nagyon szeretem ezt a színt - látszik is a fogyasztásán :-). Két szálon három szállal hímeztem, mert szerettem volna ha kicsit "pufibb" lesz a minta.

A végső formájához kapott egy kis fehér csipkét és gyárilag rusztikusra készített keretbe került (és mint megtudtam, ez kb. elég is a "vintage" stílusba soroláshoz :-) (Rémes fények között sikerült fényképeznem, ráadásul kicsit rohanva, szóval színhelyességileg az előző kép az irányadó...)

Sok-sok szeretettel készítettem ezt a kis apróságot egy nagy szívvel megáldott hölgyemény részére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.