2010. szeptember 26., vasárnap

Rose SAL - első rész

Nagyon szeretem a virtuális hímzőköröket és közös hímzéseket, mert valahogy emlékeztetnek a régi idők fonóira :-). Ráadásul érdekes látni, ahogy az azonos minta a más-más készítők keze alatt hogyan változik. Szóval most is nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre!

Manka mintájához némi hezitálás után 21 ct-s halványsárga Zweigart vásznat és négy "őszi színű" Anchor fonalat választottam. Mivel az én anyagom ritkább, mint Mankáé, így az általa ajánlott kettő helyett három szállal hímeztem.

Bár életemben először találkoztam az algériai szemmel, egész könnyen megbarátkoztam vele. Nagyon mutatós kis öltés, valahogy olyan csipkeszerű. A két szem közötti átkötéseken kellett kicsit agyalnom, hogy hogyan lehet szépen összehozni, de azt hiszem egész jól sikerült :-). Várom a folytatást!


Régen a fonókban munka közben beszélgetéssel (na jó, pletykálással :-), mesével, dallal, sőt, tánccal is szórakoztatták magukat a résztvevők. Hagyomány, XXI. század, tánc, zene, részemről némi nosztalgikus lokálpatriotizmus és az eredmény :-) :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.