2010. április 5., hétfő

Ééééés kész!

Röpke két héttel az eredetileg kigondolt határidő után, végre elkészült a mandala. Kontúrvonal ügyben kompromisszumos megoldásra jutottam: lett, de az ajánlott sötétbarna helyett magának a mandalának a legsötétebb fonalát használtam, és a mennyiséget is alaposan lecsökkentettem. (Hogy nehogy csak a lustaságom legyen az oka a kontúrok elmaradásának, erőt vetem magamon és az új színnel is hímeztem egy nagyobb darabot, de olyan szinten nem illett a mintához, hogy megint bontogatás lett a vége.)

A helyi kézimunka boltban adtam le keretezésre. A tulajdonos hölgy nagyon kedvesen megdicsérte és felajánlotta, hogy ha van még hímzésem talonban, megmutathatnám őket akár a helyi kiállításon is :-) Mondtam neki, hogy nagyon kezdő vagyok én még ahhoz, de azért nagyon jól esett, hogy felajánlotta. Ééééés íme a végeredmény:


2 megjegyzés:

  1. Szép lett! Milyen öltéssel hímezted? Sűrűnek látszik és szép egyenletes.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :-) Mezei keresztszemes öltéssel készült (meg rengeteg fél-keresztöltéssel).

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.