2013. január 6., vasárnap

Téli dekor itt és ott - ami eddig kimaradt

Eljött a vízkereszt, és ahogy csomagoltuk el a karácsonyi díszeket, rácsodálkoztam még pár dologra, amiről eddig még nem írtam. Úgyhogy most pótolom :-)

Nagyon a szívemhez nőttek a csillárról lelógó gömbjeink. A hozzávalók: két kallódó nagy méretű hungarocell gömb, karácsonyi szalvéták, dekupázs ragasztó és dekorszalag. A fehér anyukám szépséges horgolmánya.


Téli képecskénk alapja egy a roppantul jóárasított keretek közül. Színnek most bordós barnát választottam, került rá néhány irizáló papír csillag és csillámpor, magát a kép pedig a hobbyművész katalógushoz ajándékba csatolt illusztrációk közül való.


A girlandnál túl sok hozzáadott érték nincs. Kivágtam a Praktika magazin mellékletéből, arany szálra fellógattam és kész :-).


Karácsonyi üdvözlőlapjaink egy része, avagy kipróbáltam a kontúrmatricázást.


Életem első hógömbje. A hungarocell hódombra roppant büszke vagyok :-). (Ugyanakkor elbeszélgetnék azzal, aki szerint a szilikonos ragasztó "enyhe" ecetszagot áraszt... olyan büdös, hogy csak na, győztem kiszellőztetni.)


A pakolás után valahogy elég üres lett a lakás, de Z megnyugtatott, hogy valami dekoráció úgyis lesz rövidesen. Azt hiszem egész jól ismer :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.