2013. január 2., szerda

Laterna medvesajtos dobozból

Egy újabb újrahasznos alapú, de szerintem roppant csinos dekorációt hoztam ez évben elsőként. A története valahogy úgy indult, hogy ZZ medvesajtot evett a mamájánál. Én pedig határozottan éreztem, hogy nekem arra a medvesajtos dobozra szükségem van, úgyhogy elkértem. Nagyon bírom a családban, hogy lassan senkinek szeme sem rebben a nem teljesen hétköznapi kéréseimen (sőt, legutóbb Z anyukája kérés nélkül nyomott a kezembe néhány átlátszó joghurtos tetőt :-)
Szóval, boldogan fogtam a szerzeményt és haza vonultunk vele. Itthon előpakoltam a színes fotókarton papírjaimat, az átlátszó papírokat és egy kicsi és egy nagy csillagos lyukasztót. A doboz alját és tetejét bevontam pirossal (előtte a leendő tetőből kivágtam egy akkora kört, hogy a kezem kényelmesen beleférhessen majd, mert magát a tetőt fixen rögzíteni szerettem volna). Vágtam egy akkora csíkot, ami körbe ért a doboz kerületén és elkezdtem lyukasztani kicsit-nagyot vegyesen. Amikor ezzel elkészültem, belülre tettem egy másik csíkot átlátszó papírból. Már csak össze kellett állítani és az illesztéseket egy fedőcsíkkal letakarni. Ezzel el is készült a laterna:


A belsejébe elektromos mécses került, aminek nagy barátja lettem mostanság mindenféle gyerekbarátsági és tűzbiztonsági szempontok miatt.


Remélem, a családban fogyni fog máskor is a sajt :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.