2012. június 26., kedd

Egy úr az űrből

Nem is úr. Igazából egy  filccimbora :-). Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ahányszor filc anyagot veszek, annyiszor elájulok az árán. Részben ennek is tudható be - nomeg, az újrahasznosítási mániámnak - hogy a legkisebb filc darabkát sem szívesen dobom ki. Így külön öröm volt, amikor ráakadtam az Aréna Kiadó hírlevelében a Filccimborák könyvre. Csupa tüneményes kis figura, és mind szemmel alig látható méretű anyagból - abszolút arra találták ki, hogy megalapozza a félretett dirib-darabok átalakulását.
ZZ egyik alvásidejében estem neki az első mintának, ami a "retró űrlény" nevet kapta. Előszedegettem hozzá a maradék anyagaimat, kiválogattam a sötétzöldet, némi barnát és világoskéket, előkészítettem néhány gyöngyöt és hímzőfonalat, majd nekiláttam. Gyors, haladós, élmény volt csinálgatni. Viszont a fej elkészülte után realizáltam, hogy oké, hogy cimbora, de sajna nem kifejezetten gyerekbiztos (ZZ azzal kezdte, hogy kézbevétel után azonnal nekiállt a gyöngyöket kapargatni), úgyhogy történt némi koncepció változás: egy huszáros mozdulattal egy mágnest is tettem a tömőanyag mellé, így űrlénykénk a hűtőn kapott helyet. Mai eszemmel nyilván francia csomókat öltenék a gyöngyök helyére - ezt a bölcsességet  igyekszem nem elfelejteni amíg eljutok a többi kis figurához :-).

Ééés kérem, ez itt a reklám helye: az Alexandránál momentán épp erősen akciósak az Aréna könyvei, érdemes rájuk nézni!

1 megjegyzés:

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.