2011. október 15., szombat

Kendőtartó

Emlékeztek még a "lépegetőre"? Általános iskolás koromban volt nagy sláger a szivárvány színeiben pompázó nagy spirál, amivel komoly versenyek folytak, hogy kié tud az iskola lépcsőin minél tovább lépegetni.

Azóta már sok év eltelt, de a játék továbbra is létezik olyannyira, hogy ZZ is kapott belőle egyet. A maga nem egészen három évével viszont jobbnak látta, ha sálként használja, össze-vissza gubancolva ezzel a spirált. Egyszer még sikerült kibogoznom, de másodszorra már teljesen reménytelen volt a helyzet. Már majdnem kidobtam, amikor eszembe jutott, az a kendőtartó, amit az IKEA-ban láttam. Úgyhogy kidobás helyett aprítottam, daraboltam és kiválogattam a még használható részeket. Aztán fogtam egy régi fa vállfát és natúr kötöző, na meg némi ragasztó segítségével rögzítettem hozzá a gyűrűket. És tadamm :-)

Már használatba is vettem, jelentem teljesen jól funkcionál! (Erősen gondolkodom, hogy milyen, hasonló megoldást lehetne alkalmazni a vastagabb, téli sálaknál.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.