2010. augusztus 2., hétfő

Ici-pici sárkány

Mostanában kicsit túl sok dolog történik körülöttünk, velünk. Legalábbis az én ízlésemnek ez már sok, bármennyire is szeretem ha zajlik az élet. Sajnos ez látszik azon is, hogy sokkal ritkábban kerül hímzőtű a kezembe. De azért kerül :-).

Ezt a sárkány mintát már jó ideje kinéztem Z születése napjára, aztán mégis sikerült elintéznem, hogy csak az utolsó pillanatra készüljön el. Mondom, zajlik az élet rendesen.
Okiratos tartó borítójára szántam, így az eredeti méretben készítésről szó nem lehetett, úgyhogy - ha már lúd, legyen kövér alapon - egy szálon egy szállal hímeztem. Mondjuk amikor realizáltam, hogy mennyi fél- illetve háromnegyed öltés van a mintában, akkor azért felszaladt a szemöldököm - ha valakinek idegnyugtatóra van szüksége, bátran ajánlom akár hangyaszedés helyett is :-)!





A kész minta 3,7 * 2,6 cm nagyságú lett - igen, az ott mellette a pici kézimunka olló - és már csak arra vár, hogy megtaláljam a köré való anyagot és borítóvá alakítsam. Remélem nem kell a következő születésnapig várnia :-)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.