2010. június 7., hétfő

Iniciálé alakulóban

Még régebben néztem ki ezt a mintát magamnak - pontosabban ZZ ajtajára - aztán a múlt héten nekivágtam.
Az eredetileg ajánlott 14-es Aida helyett 18-asra készül (így lesz kb. 13*13 cm-es) és csak úgy habzsolja a hímzőfonalat. Nagyon meglepődtem, hogy teljesen fonaltakarékosan hímezve is majd egy egész motring halványzöld fonal belement...



Ennél jobban már csak az időigényessége lepett meg: konkrétan egy hete készül (na jó, esténként egy-egy órát hímezve, de akkor is :-).

És, mi van még a képen? Bizony-bizony: nekem is van szépséges hímzőollóm :-D! Sőt, egészen pontosan kettő, ugyanis egy gyönyörű Premax készletet kaptam ajándékba nem is olyan rég Z-től. Azért vannak előnyei is az öregedésnek :-D.

2 megjegyzés:

  1. Gratula az ollóhoz, és ha jól értem... Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  2. :-) Köszönöm (egyébként most realizáltam, hogy az a nem is olyan rég, már több mint egy hónapja volt :-) Őrület!

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.